Monday, December 27, 2010

Putuskan Keputusan>>>

salam.. Bismillah.. Bersyukur masih ada masa untuk coret2 dekat blog ni..
Entri kali ini tidaklah berat mana seperti yang sebelumnya, hanya mahu berkongsi apa yang saya lalui untuk 2,3 hari ni.. 
ya, saya sudah putuskan untuk membuat keputusan..
Kenapa??
sebelum ni saya mengaku sangat susah nak buat apa2 keputusan pun sebab terlau memikirkan kepentingan orang lain sampai diri saya yang STRESS.. :) 
bila stress, saya akan lemah semangat sangat, dan waktu itu, saya hanya berseorangan..orang yang berkepentingan bagi saya tu, tak pentingkan saya pun..
<<Hanya Allah yang sentiasa ada>>

jadi,
saya fikir,
sampai bila saya perlu untuk fikirkan orang lain,.
sedangkan keputusan yang harus saya buat akan memberi kebaikan pada kita sendiri..
bukanlah bermaksud nak PENTINGKAN DIRI,
tapi seandainya keputusan yang diambil,
kelak akan terlihat kesannya,
dan kebaikannya pada semua walau sekarang belum jelas lagi,
maka putuskan saja keputusan itu dan bertawakal pada ALLAH,
supaya hati mereka semua mudah untuk terima keputusan itu..

jangan terlalu fikirkan tentang perasaan orang sekeliling,
kerana kelak bila kita jatuh,
hanya Allah yang berada dekat dengan kita,
Yang Mengetahui..

tapi ingat, bukan bermaksud perlu pentingkan diri sendiri..
tapi membuat keputusan yang harus dibuat..

andai kita belum menguasai diri sendiri,
janganlah berharap untuk memberi kebaikan pada insan sekeliling..
semuanya bermula dari diri sendiri..
andai sedih, mengadu pada Allah dan teruskan perjalanan..

Yang memberi kekuatan dalam hati, hanya Allah...

1 Kata Kita:

Anonymous said...[Reply to comment]

Specifically, what it was that set them off from the bedroom. Naturally, the situation of penis sizegenetics was broached more than once, and these ladies were not shy with their opinions. However, what they said surprised me facts about but it will probably surprise a number of guys. Essential truth about penis sizegenetics from two women may possibly well have experienced their share.sizegenetics matters, but bigger is not at all always better. One of an girls pointed out the fact that every female orgasms in sizegenetics films (where they can indeed be generally having sex with guys which have been massively endowed) are very obviously faked.
http://sizegenetics-reviewx.tumblr.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...